Pogoji poslovanja

 
Uvodne določbe

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za spletno trgovino Fridro B2B, ki je namenjena izključno pravnim osebam (podjetjem). Z oddajo naročila ali registracijo na spletni trgovini kupec potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in se z njimi strinja.

S spletno trgovino Fridro B2B upravlja podjetje FRIDRO, trgovina, storitve in proizvodnja d.o.o., Obrtniška ul. 12, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenija, matična številka: 5494796, davčna številka: SI 88489752 (v nadaljevanju: Fridro ali prodajalec).

 

Sklicevanje na zakonodajo

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo, predvsem:

  • Obligacijskim zakonikom (OZ),
  • Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR),
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ne uporablja, saj poslovanje ni namenjeno fizičnim osebam.

 

Cene in cenik

Vse cene so izražene v EUR in ne vsebujejo DDV-ja, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene so lahko spremenljive brez predhodnega obvestila in veljajo FCO skladišče Fridro d.o.o..

Cenik se lahko spremeni zaradi:

  • nihanj na trgu,
  • sprememb valutnih tečajev,
  • drugih dejavnikov, ki vplivajo na nabavne pogoje.

Fridro si prizadeva za ažurnost in pravilnost cen, vendar lahko zaradi tehničnih ali človeških napak pride do napačnega prikaza cen. V primeru očitne napake pri ceni si Fridro pridržuje pravico do preklica naročila tudi po potrditvi naročila. Več o tem v točki "Očitne napake pri cenah".

 

Načini plačila

Fridro omogoča naslednje načine plačila:

  • Nakazilo na TRR po ponudbi/predračunu (naročilo gre v obdelavo po prejemu plačila),
  • Plačilo po povzetju (dodaten minimalni strošek, plačila po prevzemu je 4,99 EUR, velja za naročila do 100 EUR),
  • Plačilo preko PayPal sistema,
  • Plačilo z gotovino na sedežu podjetja (kartično plačilo ni možno).

 

Postopek naročila in sklenitev pogodbe

Kupec lahko naročilo odda:

  • Preko spletne trgovine Fridro B2B,
  • Po e-pošti na info@fridro.si ali pisno.

Pogodba med kupcem in Fridro je sklenjena v trenutku, ko Fridro kupcu pošlje prvo elektronsko obvestilo o naročilu. V primeru očitnih napak pri cenah, kot so določene v točki 6, Fridro ne odgovarja za napačno prikazane cene in si pridržuje pravico do preklica naročila tudi po izdaji potrditvenega e-poštnega sporočila.

 

Očitne napake pri cenah

Fridro si prizadeva zagotavljati ažurne in pravilne cene, vendar lahko občasno pride do napak pri prikazu cen.

Če je cena izdelka očitno napačna (npr. izdelek v vrednosti 100 € je prikazan za 10 €), si Fridro pridržuje pravico do preklica naročila tudi po potrditvi naročila.

Očitne napake vključujejo:

  • Nesorazmerno nizko ceno glede na običajno tržno vrednost.
  • Cena 0,00 € ali druge očitne nepravilnosti.
  • Nepravilno seštevanje popustov, ki v praksi niso izvedljivi.

V primeru očitne napake bo Fridro kupca obvestil v najkrajšem možnem času. Kupec ima nato naslednje možnosti:

  • Potrditev nakupa po pravilni ceni.
  • Odstop od nakupa brez obveznosti.

Če je kupec že izvedel plačilo, mu bo znesek v celoti povrnjen.

Fridro ne nosi odgovornosti za škodo ali druge posledice, ki bi nastale zaradi očitnih napak pri cenah.

 

Dobava in prevzem blaga

Blago je na voljo za osebni prevzem ali dostavo prek pogodbenih dostavnih služb. Rok dobave je določen pri vsakem izdelku posebej.

Fridro ne prevzema odgovornosti za zamude pri dostavi, ki so posledica transportnih podjetij. Kupec je dolžan blago ob prevzemu pregledati in takoj obvestiti Fridro o morebitnih napakah ali poškodbah.

Delne dobave:
Fridro omogoča delne dobave, kar pomeni, da lahko naročilo razdelimo na več pošiljk glede na razpoložljivost blaga.

 

Vračila in reklamacije

Vračilo blaga je možno le po predhodnem dogovoru in v primeru napake na strani Fridro. Denarno vračilo ni možno, razen če se izjemoma dogovori drugače. Stvarne napake se uveljavlja skladno z Obligacijskim zakonikom (OZ).

 

Garancija

Garancija velja, če je izrecno navedena na garancijskem listu ali računu. Kupec lahko garancijo uveljavlja samo ob predložitvi garancijskega lista ali računa.

 

Odgovornost

Fridro ne odgovarja za:

  • nepravilno uporabo izdelkov,
  • poškodbe med transportom,
  • zamude pri dobavi zaradi zunanjih dejavnikov.

 

Reševanje sporov

Fridro si prizadeva za sporazumno rešitev nesporazumov. Če to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.

 

Varstvo osebnih podatkov in e-poštna obveščanja

Fridro obdeluje osebne podatke kupcev v skladu z GDPR. To vključuje ime, priimek, službeni e-poštni naslov in telefonsko številko, ki se uporabljajo za:

  • Obdelavo naročil in dostavo,
  • Pošiljanje informacij o izdelkih in storitvah,
  • Obveščanje o poslovnih novostih in izboljšavah,
  • Komunikacijo, ki je potrebna za nemoteno poslovno sodelovanje.

Osebni podatki se hranijo toliko časa, kot je potrebno za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti in skladnost z davčno zakonodajo (npr. naročila in računi se hranijo 10 let). Podatki, uporabljeni za e-poštna obveščanja, se hranijo do preklica soglasja prejemnika.

Spletna stran Fridro B2B uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in analitiko obiska. Nekateri piškotki so nujni za delovanje spletne strani, drugi pa se uporabljajo za analitiko in prilagajanje vsebin. Uporabniki lahko nastavitve piškotkov upravljajo v svojem brskalniku.

S sprejemom splošnih pogojev poslovanja se kupec strinja, da mu Fridro lahko pošilja e-poštna sporočila, ki so informacijske narave in se nanašajo na poslovno sodelovanje, izboljšave storitev, pomembne operativne informacije ter morebitne spremembe pogojev poslovanja. Kupec se lahko kadar koli odjavi od prejemanja obvestil preko povezave v e-pošti ali s sporočilom na info@fridro.si.

 

Spremembe pogojev poslovanja

Fridro si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Spremembe stopijo v veljavo z objavo na spletni strani.

 

Želimo vam prijetno poslovno sodelovanje s Fridro B2B!